donderdag 15 september 2011

Crea met kleuters

Naast heel veel haken, hou ik ook van werken met natuurmaterialen. In dit geval in de groep 1&2 op de jenaplanschool waar ik invalwerk doe. We hebben verf geprakt van vlierbessen en daarmee schilderijen gemaakt.
De restjes bes zitten op het schilderij, puur natuur.
Ook hebben we lekker luchten gestempeld met bubbeltjesplastic en proppen fiberfill. Weet je dat je ook lekker met je handen kunt wrijven door de verf, als je daarna dan met je handen door je haar wrijft lijk je wel een smurf, maar haar mama vertelde me dat het er echt na 2 uur badderen allemaal af was, er blijft hoop. Als je de foto aanklikt kun je haar heerlijke handen strepen zien in de lucht. Helaas waren haar handen de volgende dag paars van de vlierbessen, ach ze moeten thuis toch weten dat ik geweest ben, ik laat graag een onuitwa(i)sbare indruk achter bij kind en ouder hi,hi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten